Praca
Artykuły
Nabór na stanowisko Głównego księgowego
Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie, ul. 3-Maja 42 05-080 Izabelin,
ogłasza konkurs na stanowisko: Głównego księgowego.
Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:
- obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- posiada nieposzlakowaną opinię.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie doświadczenia z zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych – w tym doświadczenie na stanowisku głównego księgowego jednostki pomocy społecznej;
- znajomość przepisów, w szczególności:
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych z aktami wykonawczymi do tej ustawy;
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy;
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
- ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób;
- Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych;
- ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
- ustawa z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych;
- posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;
- biegła obsługa komputera, arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych oraz urządzeń biurowych;
- umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych, kadrowo-płacowych, sprawozdawczych:
- BUDŻET - INFO SYSTEM
- BESTIA (program sprawozdawczy),
- VULCAN,
- PŁATNIK,
- CAS -PORTAL SPRAWOZDAWCZY,
- TT POMOC,
- TT ŚWIADCZENIA,
- TT FUNDUSZ ALIMENTACYJNY,
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
Pracownikowi powierza się obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:
- prowadzenia rachunkowości jednostki;
- wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
- dokonywania wstępnej kontroli:
- a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,
- prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo – księgowej GOPS,
- prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, GUS;
- przygotowywanie projektów planów finansowych i sprawozdawczości z ich wykonania;
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej;
- nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych;
- sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu
i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa;
- rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów;
- kontrola prawidłowości inwentaryzacji przeprowadzonej w GOPS (rozliczenie inwentaryzacji rocznej);
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą;
- naliczanie list wypłat wynagrodzeń pracowników oraz osób świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych;
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora GOPS, nie ujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy głównego księgowego;
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- umowa o pracę;
- czas pracy: pełny wymiar;
- umowa zawarta od dnia 28.02.2023 r.;
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 6%;
Niezbędne dokumenty:
- cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności
instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na danym stanowisku;
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- czytelnie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji, procesu naboru i informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym naborem.;
pliki do pobrania poniżej;
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do dnia 17.02.2023 r. do godz. 11.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy w Izabelinie ul. 3-Maja 42 05-080 Izabelin w punkcie obsługi klientów GOPS, na parterze Urzędu Gminy w „Patio”, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego księgowego”.
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Izabelin w dniu 20.02.2023 r. o godz. 14.00
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 22 722 79 95.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Nabór na stanowisko Inspektora ds. administracyjno-organizacyjnych - informacja o wynikach
Nabór na stanowisko Inspektora ds. administracyjno-organizacyjnych
Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie, ul. 3-Maja 42 05-080 Izabelin,
ogłasza konkurs na stanowisko Inspektora ds. administracyjno-organizacyjnych.
Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:
- wykształcenie minimum średnie,
- staż pracy 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego i 1 rok w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych,
- obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,
- umiejętność analizy dokumentów i redagowania pism urzędowych,
- umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się,
- dyspozycyjność,
- dobra organizacja pracy oraz wysoki poziomu zaangażowania,
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, prawdomówność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, kultura osobista;
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
- prace w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji;
- redagowania pism urzędowych;
- przygotowanie pism do dekretacji;
- wykonywanie kserokopii, skanów dokumentów oraz zakładanie teczek spraw z zakresu działalności GOPS;
- obsługa elektronicznej platformy EZD;
- kierowanie klientów GOPS do odpowiednich wydziałów;
- pomoc w sporządzaniu sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw w GOPS;
- gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych i zarządzeń wewnętrznych;
- protokołowanie spotkań na polecenie przełożonego;
- pomoc w przygotowaniu dokumentów do archiwizacji;
- przygotowywanie bieżących ogłoszeń i informacji;
- uczestniczenie w pracach związanych z inwentaryzacją;
- przygotowywanie zamówień oraz zamawianie materiałów biurowych;
- sporządzanie wszelkich sprawozdań, informacji z zakresu powierzonych czynności;
- czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń przełożonego;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora GOPS oraz stała współpraca z pozostałymi pracownikami;
- przestrzeganie przepisów prawa.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- umowa o pracę,
- czas pracy: pełny wymiar.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%;
Niezbędne dokumenty:
- cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstw umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, oświadczenie o obywatelstwie polskim.
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- czytelnie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji, procesu naboru i informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym naborem.
pliki do pobrania poniżej;
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do dnia 16.09.2022 r. do godz. 14.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy w Izabelinie ul. 3-Maja 42 05-080 Izabelin w punkcie obsługi klientów GOPS, na parterze Urzędu Gminy w „Patio” , w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Inspektora ds. administracyjno-organizacyjnych”.
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Izabelin w dniu 16.09.2022 r. o godz. 14.30
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 22 722 79 95.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Izabelinie |
---|---|
Data utworzenia: | 2018-08-08 |
Data publikacji: | 2018-08-08 |
Osoba sporządzająca dokument: | Robert Marczak |
Osoba wprowadzająca dokument: | Robert Marczak |
Liczba odwiedzin: | 3094 |